Додому Без рубрики Instacart і WellTheory об’єднуються, щоб розширити доступ до харчування для пацієнтів з...

Instacart і WellTheory об’єднуються, щоб розширити доступ до харчування для пацієнтів з аутоімунними захворюваннями

Instacart і WellTheory об’єднуються, щоб розширити доступ до харчування для пацієнтів з аутоімунними захворюваннями

Instacart і WellTheory оголосили про нове партнерство, спрямоване на покращення доступу до протизапальних і поживних продуктів для людей, які живуть з аутоімунними захворюваннями. Ця співпраця інтегрує програму Instacart Health Fresh Funds із платформою WellTheory, надаючи майже 300 000 пацієнтів у мережі WellTheory прямий доступ до субсидій на харчування для придбання клінічно рекомендованих продуктів.

Вирішення критичної проблеми

Партнерство є відповіддю на зростаюче визнання центральної ролі харчування в лікуванні аутоімунних захворювань. Аутоімунні захворювання, які зростають, часто не мають остаточного лікування, що змушує пацієнтів ретельно стежити за такими факторами способу життя, як дієта. Багато досліджень показали, що управління харчуванням є ключовим засобом контролю цих умов.

WellTheory, яка нещодавно залучила 14 мільйонів доларів у рамках фінансування серії A під керівництвом General Catalyst, надає комплексну допомогу пацієнтам з аутоімунними захворюваннями через корпоративні плани та пряму підтримку споживачів. Це включає в себе консультації з дієтологом, індивідуальні плани догляду та тестування, орієнтоване на симптоми. Компанія стверджує, що її підхід може призвести до значної економії коштів — до 9400 доларів США на учасника на рік, а також до 64% ​​скорочення відвідувань відділення невідкладної допомоги та 91% полегшення симптомів, про які повідомляють пацієнти.

Як працює партнерство

Програма Fresh Funds від Instacart дозволить пацієнтам WellTheory купувати рекомендовані продукти безпосередньо через платформу Instacart, зменшуючи перешкоди для доступу. Широке охоплення Instacart гарантує, що ця програма принесе користь пацієнтам у громадах будь-якого розміру та місця розташування.

Клер Рудольф, співзасновник і директор із продуктів WellTheory, наголосила на важливості харчування на шляху лікування аутоімунних захворювань. Сара Мастророкко, віце-президент і генеральний менеджер Instacart Health, погодилася, сказавши, що їхня місія полягає в покращенні доступу до своєчасних продуктів і зручності.

Зростаюча тенденція в лікуванні аутоімунних захворювань

Це партнерство є частиною більшої тенденції до спеціалізованої допомоги пацієнтам з аутоімунними захворюваннями. Інші компанії, такі як kyverna (розробка клітинної терапії) і Attune Health (дослідження аутоімунних захворювань), також виходять на цей простір. Організації охорони здоров’я все більше інвестують у спеціальні клініки, такі як ревматологія, щоб задовольнити унікальні потреби цієї групи пацієнтів.

Зростаюча поширеність аутоімунних захворювань підкреслює нагальну потребу в посиленні пропаганди, обізнаності, освіти та досліджень.

Ця співпраця між Instacart і WellTheory є практичним кроком до усунення критичної прогалини в лікуванні аутоімунних захворювань: забезпечення пацієнтів зручного та недорогого доступу до харчування, необхідного для ефективного лікування свого захворювання.

Exit mobile version