Натуральна косметика українського виробництва

2-5-2024

Ще вчора косметика українських брендів не отримувала особливої уваги навіть на внутрішньому ринку, зайнятому розкрученими європейськими марками. А вже сьогодні вона не просто користується величезним коханням у своїй країні, а й активно займає позиції на ринку країн СНД, Європи, Америк і навіть Азії. Що ж буде завтра і чому косметика українського виробника так швидко і невідворотно завойовує серця покупців усього світу і чому все частіше люди віддають перевагу органічній косметиці брендовій?

Натуральність як основа основ

Яскравою особливістю внутрішнього попиту є величезний запит на максимальну натуральність, екологічність, природність, що підкріплюється загальносвітовими тенденціями. Звичайно, насамперед це не могли ігнорувати українські бренди доглядової косметики, величезний відсоток яких зробив натуральність та природність головною ідеєю бренду. Однак і декоративний сегмент дана тенденція не оминула. Кількість продукції з парабенами на ринку неухильно знижується, а ось органічна росинна косметика стає все популярнішою.

Молодість ринку як головна рушійна сила


Припинення існування СРСР та відкриття практично вільного б’юті-ринку для світових брендів призвели до вибухового розвитку та появи за короткий термін величезної кількості українських брендів натуральної та декоративної косметики які живуть і розвиваються і донині. Це породило величезну внутрішню конкуренцію та визначило неймовірно високі стандарти якості, якими і відрізняється зараз українська натуральна косметика навіть найдемократичнішого сегменту, що звичаной не може не радувати потенціальних покупців. Це забезпечує їй високу конкурентоспроможність і тепер натуральну косметику українського виробництва можна зустріти в будь-якій точці земної кулі.

Орієнтація на покупців різного віку


Внутрішній б’юті-ринок однаково орієнтований як на дорослих клієнтів, так і на підлітків. Для них виробляють товари не лише невеликі українські бренди косметики, орієнтовані саме для підлітків, а й більшість великих компаній, які регулярно випускають окремі лінійки товарів для наймолодших клієнтів.

Важливо також відзначити, що ще одне неймовірно гостре питання цієї сфери – тестування на тварин – знаходить величезний відгук у країні як у споживачів, і у виробників. З кожним роком все більше уваги користуються українські бренди, які не тестують косметику на тваринах.