Максима Кріппа: Про тенденції інтернет реклами від фахівця

1-15-2022

Digital-сфера розвивається зі швидкістю світла. Щоб утримати онлайн-бізнес на плаву важливо слідувати останнім тенденціям реклами і використовувати сучасні тренди інтернет маркетингу. Більш детально Вам допоже розібраьися у цьому студія MaximOff SEO та фахівець Максим Кріппа, звертайтеся за посиланням SEO Максим Криппа та дізнавайтеся докладніше.

Інтернет-маркетинг-це комплекс заходів з просування товарів і послуг в мережі.

Тренди e-mail маркетингу 2021-2022

Интернет-реклама 2016: тренды, которые нельзя игнорировать

Фахівці студії MaximOff SEO та зокрема Максим Кріппа, вважають що головною тенденцією масових розсилок стануть інтерактивні елементи. Динамічний контент збільшує конверсію електронних листів в 3 рази. Рекомендується використовувати в email-повідомленнях gif-анімації, відео та інтерактивні кнопки.

Залишаться актуальні і тренди e-mail маркетингу 2021:

  • Мобільна версія . Адаптуйте листи під перегляд з мобільних пристроїв.
  • Amp . Реалізуйте можливість для читачів здійснювати цільові дії в розсилці без переходу на сайт.
  • Ігри. Піднесіть інформацію розсилки в незвичайному вигляді, пропонуйте передплатникам участь в квестах, іграх, конкурсах. Це підвищує залученість і клікабельность елементів письма.

Тренди інтернет маркетингу 2021-2022

1. Просування бізнесу через особистий бренд

Доведено, що особа конкретної людини викликає у аудиторії більше довіри, ніж знеособлена компанія. Тому в 2021-2022 роках на перший план виходить просування організацій за допомогою маркетингу впливу, тобто рекомендацій лідерів думок.

Розберемо 3 основних правила, як просувати компанію шляхом створення особистого бренду які на думку Максим Кріппа більш ефективні:

  1. Просувайте людину, а не продукт . Виділіть провідного співробітника або керівника, чиїй думці буде довірятися більшість . Наприклад, хірургічну клініку краще рекламувати від імені провідного хірурга-засновника з позитивною репутацією і багатим досвідом роботи.

2. Діліться історіями. Замість шаблонних продажів текстів в рекламі і постах, розповідайте історії та кейси з особистого досвіду, висвітлюйте помилки і шляхи їх вирішення, показуйте свою експертність, як фахівця компанії.

3. Використовуйте реальні фото . Прикладайте живі фотографії лідера думок в рекламних кампаніях, відмовтеся від стокових зображень. Цей прийом спрацьовує особливо добре, коли лідер думки — відома людина і володіє належним рівнем довіри у суспільства.

Сервіси

Психологічний вплив в рекламі – Бізнес-UA!

У тренди інтернет маркетингу в 2021-2022 році на думку Максима Кріппа, потраплять і популярні сервіси яндекса. Розглянемо, які бізнес-завдання вирішує кожен майданчик.

Яндекс дзен

Збільшення охоплення. На платформі зареєстровано понад 40 млн читачів. Алгоритми ранжирування показують ваш контент зацікавленим користувачам, навіть якщо вони не підписані на канал.

Підвищення впізнаваності бренду. Дочитування статей на сервісі досягає 70-80%. Це чудова можливість розповісти аудиторії про ваші продукти та завоювати довіру.

Просування через блогерів . Дзен містить близько 10 000 активних каналів, автори яких готові розміщувати нативну рекламу чужих майданчиків.

Яндекс карти

Збільшення звернень онлайн і офлайн . За вказаними на карті контактними даними клієнти дізнаються місце розташування вашого магазину, зможуть перейти на сайт або зателефонувати в компанію для замовлення.

Отримання зворотного зв’язку. Покупці зможуть залишити відгуки про співпрацю з вами, а потенційні клієнти — вивчити опубліковані коментарі і прийняти рішення про покупку.

Підвищення рейтингу компанії. Заповнення картки описом, фотографіями, контактними даними, посиланнями підвищує рейтинг компанії і піднімає її позицію у видачі.

Яндекс знавці і яндекс кью

Організація гарячої лінії. Відкриває для клієнтів можливість задавати питання і отримувати відповіді з мінімальними тимчасовими витратами. Майданчик може замінити або розвантажити діючу гарячу лінію.

Взаємодія з користувачами . Відповідаючи на питання користувачів сервісу, ви залучите нових потенційних клієнтів в компанію.

Просування. Найактивніші акаунти з якісними відповідями отримують можливість з’явиться на головній стрічці яндекс знавців або пошуковій видачі інших сервісів яндекса.

Найефективніша реклама від професіоналів • Статті • Просування нового  продукту на ринок Франції, найефективніша реклама - A&P Communication

Згідно з опитуванням користувачів соцмереж одним з найпопулярніших типів контенту був і залишиться відеоформат. Далі розповімо про особливості та переваги публікації роликів на різних майданчиках.

Youtube

Заведіть канал компанії на ютуб для вирішення наступних завдань:

  • Отримання цільового трафіку. Відео легко оптимізується під ключові запити і може залучити велику кількість зацікавленої аудиторії.
  • Взаємодія з аудиторією. Регулярно публікуйте ролики, мотивуйте користувачів підписуватися на канал, щоб не пропустити свіжий випуск. В якості контенту використовуйте огляди на товари, відеоінструкції, відеовідгуки, вірусні ролики.
  • Монетизація каналу. Канал з великою кількістю передплатників цікавий рекламодавцям і ви отримуєте шанс опублікувати рекламний огляд за гроші або взаімопіар.

Яндекс.відео

Просувайте ролики, опубліковані в яндексі, і виводите в окремому блоці на початку пошукової видачі. Це принесе додатковий трафік і підвищить впізнаваність бренду.

Відеореклама

Використовуйте відео в рекламі, таке використання контенту теж увійшло в популярні тренди діджитал маркетингу. Щоб зробити digital video ефективним для бізнесу, дотримуйтеся наступних правил:

Адаптація під мобільний трафік . Робіть ролики вертикального формату для перегляду на мобільних пристроях. Більше 61% користувачів переглядають контент з телефону.

Довжина ролика. Чим коротше відео, чим вище ймовірність, що користувачі додивляться його до кінця. Оптимальна довжина рекламного кліпу становить 6-15 секунд.

Персоналізація. Таргетуйте рекламні відео, записуйте звернення до аудиторії з поділом за статтю, місцем проживання або імені. Сучасні інструменти дозволяють налаштувати максимально точковий показ реклами.

Instagram

Instagram-це універсальний майданчик, на якому можна просувати практично будь-який бізнес. Багато хто користується цією соцмережею тільки для публікації інформаційних постів в основну стрічку, упускаючи широкі можливості взаємодії з аудиторією.

Розповімо про 3 основні напрямки instagram, які увійшли в тренди інтернет маркетингу 2021:

Історії. Залучайте передплатників до взаємодії за допомогою stories, створюйте окремий контент-план під історії, запускайте таргет, використовуйте наклейки для підвищення активності та отримання зворотного зв’язку.

Гейміфікація. Ігри-один з основних способів комунікації з аудиторією. Розробляйте інтерактивні квести, онлайн-екскурсії, пошуки скарбів. При створенні сценарію спирайтеся на інтереси вашої ца.

Сторителлинг . Створюйте контент-план так, щоб stories і пости перегукувалися один з одним. Наприклад, зробіть в сторіс анонс на будь-яку подію або захід, а в пості розпишіть подробиці.

Pinterest

Зареєструйтеся на популярному фотохостингу. З його допомогою можна вирішити кілька завдань:

Трафік в соцмережі. Підвищуйте відвідуваність акаунтів компанії в інших соцмережах через переходи по картинках з pinterest.

Потрапляння в топ видачі google . Оптимізуйте публікації, вказуйте ключові слова, це допоможе картинкам піднятися в пошуковій видачі.

Підвищення впізнаваності бренду. Просувайте товари за допомогою рекламних пінів, використовуйте відеоформат реклами на майданчику для залучення уваги аудиторії.

Месенджери

Популярність месенджерів з роками тільки збільшується, тому їх рекомендується активно застосовувати для просування бізнесу. Нижче 3 основних способи використання:

Чат-боти. Додайте бота в чат сайту для привітання нових користувачів і відповідей на ключові питання. Це зменшить навантаження менеджерів і скоротить час очікування відповідей.

Розсилки. Надсилайте масові повідомлення клієнтам, повідомляйте про нові надходження товарів, розповідайте про новини, акції, цікаві пропозиції, підвищуйте конверсію продажів.

Ведення каналів. Підвищуйте рівень знань про компанію і лояльність користувачів за допомогою публікації цікавого контенту на каналах в популярних месенджерах.

Контент-маркетинг

Головне правило контент-маркетингу-донесення цінності до користувача, вважає Максим Кріппа. Контент на сайті і в соціальних мережах повинен бути корисним: давати нові знання, розповідати цікаві факти, пропонувати рішення проблем клієнта, викликати емоції.